Menu

HENGST KIEZEN

Hoe selecteer ik een hengst voor mijn merrie?
Kan ik direct zoeken op naam van de hengst waarmee ik wil dekken?
De hengst die ik wil staat er niet tussen, wat nu?
Er is alleen diepvriessperma aanwezig van de hengst van mijn keuze en dat wil ik niet. Wat nu?

BESTELLING / VERZENDING

Hoe bestel ik een dekking van mijn hengst naar keuze?
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer en waarom betaal ik verzendkosten?
Indien verzendkosten van toepassing zijn, hoeveel verzendkosten moet ik dan betalen?
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Kan ik meerdere dekkingen tegelijk kopen?
Hoe snel kan ik mijn merrie laten insemineren?

BETALINGEN

Via welke betaalmethodes kan ik betalen?
Kan ik achteraf betalen?
Krijg ik een factuur?

UW HENGST(EN) AANMELDEN ALS HENGSTENHOUDER

Waar meld ik mijn hengsten aan?
Wat kost het mij als hengstenhouder om mijn hengsten aan te bieden om Onlinehengstenboer?
Kan ik ook hengsten aanmelden van een minder bekend stamboek?
Heb ik als hengstenhouder ook een account op de website?

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling ongedaan maken?
Hoe kan ik mijn bestelling ongedaan maken?
Kan ik nog wisselen van hengst na de aankoop?

PRIJS & KWALITEIT

Hoe weet ik zeker dat de kwaliteit van mijn bestelling gewaarborgd is?
Hoe weet ik zeker dat de kwaliteit van het diepvriessperma gewaarborgd is?
Hoe kan het dat sperma bestellen via Onlinehengstenboer.nl zo voordelig is?
Is de prijs van het sperma overal hetzelfde?

GEEN ANTWOORD OP UW VRAAG?

Staat uw vraag niet in deze lijst?

Neem dan contact op met het team van Onlinehengstenboer via dit formulier. Wij staan u tevens graag telefonisch te woord en zijn te bereiken op nummer 0614189915.